Byloppis

Då har det varit byloppis idag. Tidig uppgång och full fart fram till 15:00.
 
         
         Strax efter 07:00 befann vi oss i landet för att skörda det sista
 
        
         Sockerärtor var populärt i år
 
         
          Vår lilla säljvagn dagen till ära
 
Det var en bra försäljningsdag och efter detta var maken och jag trött och somnade i soffan framför den klassiska filmen Mars Attack. Det tar på krafterna att vara bonde ibland.....
 
Dagens middag i detta hem såg ut som på bilden nedan. Man kan ju säga som så, att maken och jag inte kombinerar vad som ska finnas på mattallriken riktigt lika samt vad man ska dricka till maten. Ibland funderar jag vem som är gravid i familjen...
 
        
        

Kommentarer
Postat av: Andreas (Grannen)

Jag röstar på Magnus tallrik! :-)

2012-08-15 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0